• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Analiza rynku pracy w kontekście teorii ekonomii.

Reklama powinna być przede wszystkim efektywna, aby zachęcić kontrahentów do zainteresowania danymi towarami bądź usługami. W jaki sposób się niemniej jednak okazuje, jakakolwiek reklama ma także do zrealizowania parę innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek zwykle mają charakter informacyjny – to naturalnie dzięki reklamie mamy się bowiem dowiedzieć o danej ogromnej ofercie, o proponowanych produktach lub usługach, z jakich będziemy w stanie skorzystać. Co więcej, takie reklamy mogą posiadać także funkcję wspierania sprzedaży – od czasu do czasu są w stanie nam w takim razie przypominać o pewnych produktach czy usługach – tutaj pomoże ANCHOR. Związane jest to między innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie na ogół reklama ma za zadanie informować, natomiast już w następnych okresach, kiedy na przykład sprzedaż rozpocznie spadać, w owym czasie odpowiednio jest po prostu przypomnieć kontrahentom o praktycznych produktach czy usługach. Do tego reklama może mieć funkcję manipulacyjną, o czym na pewno już często się przekonał każdy z nas, obserwując reklamy choćby w telewizji.

1. FAQ

2. Zobacz stronę

3. Metody

4. Dowiedz się teraz

5. Porady

Categories: Blog

Comments are closed.